Weer 32 feiten en tips die gaan zorgen voor echte resultaten.!

1. Vaker eten versnelt je metabolisme niet.

2. Een zeer grote maaltijd maakt je niet dikker dan een kleine maaltijd.

3. Smalle voetenstand squatten doet niets extra’s voor de buitenkant van je quadriceps.

4. Biologisch eten is niet per definitie gezonder dan niet-biologisch eten.

5. Lokaal vet verbranden (buik, benen) bestaat helaas niet.

6. Als je geen 8 liter coca cola zero per dag drinkt is Aspartaam veilig. .

7. Van suiker word je niet dik.

8. Hoogstwaarschijnlijk vormen gluten geen probleem voor jou.

9. Als je niet ontbijt begint je lichaam niet opeens je spieren op te eten.

10. Als je op dit moment gezonde nieren hebt zijn hoge eiwithoeveelheden geen probleem.

11. Zoete aardappelen/andere aardappelen of wit brood/bruin brood, het maakt allemaal niet zoveel verschil.

12. Insulinepieken maken je niet dik.

13. Niemand kan je laten afvallen behalve je eigen wilskracht.

14. Melk is goed voor vrijwel elk in Nederland.

15. Cortisol maakt jou niet dik.

16. Het lichaam kan veel meer dan 60g eiwit per maaltijd effectief gebruiken.

17. S’nachts eten maakt je niet dik.

18. Glutamine doet niks speciaals voor je (geen herstel, celvolume etc.). Het is een doodnormaal aminozuur met bepaalde eigenschappen maar geen wondermiddel.

19. De Powerplate (trilplaat) in de sportschool doet niets voor jou.

20. Van squatten en lunges maken krijg jij niet die gedroomde billen.

21. Koffie drinken droogt ons niet uit.

22. Hormonen maken je niet dik.

23. De naverbranding van een krachttraining is niet interessant als het gaat om afslanken.

24. Eiwitten zorgen voor een insulinepiek. Net als koolhydraten.

25. Overgeven tijdens een training is niet stoer en ook geen teken dat je hard gewerkt hebt: het is onnozel.

26. De Triceps Kickback gaat er niet voor zorgen dat je het vet op je Triceps laat verdwijnen.

27. Niet iedereen moet een full squat maken.

28. Goed opgezet onderzoek spreekt elkaar niet tegen.

29. Als het gaat om optimale hypertrofie is het in veel gevallen niet nodig voor jou om die shake direct na je training te nemen. Als je rustig naar huis rijdt en thuis pas eet is het ook prima.

30. Spierpijn is geen goede indicator van een goede training.

31. Jouw metabolisme is helemaal super.

32. Eindeloos sit-ups doen zorgt eerder voor klachten aan je werverkolom dan dat het je een six-pack geeft.

 

Source PT

Say it, Mean it, Do it!

 

Bron:

Maurice van der Wardt

http://jeeigencoach.nl/

https://www.facebook.com/jeeigencoach